Lite syndigt

När vi kom hem från djurparken igår (vilket var en mycket trevlig dag men i övrigt som när vi var där förra året, den som vill kan därför läsa om det besöket under Juni -09 =)), hade vi fått nya grannar här på campingen.

Et pensionärspar i från Schweiz. De hade sin enormt stora hund Stella med sig (pga henne kom vi i samtal, maken till go hund får man leta efter) och skulle med bil och husvagn upp till Nordkap.

Hygglig tripp.... Så pigg vill jag också vara när pensionen äntligen kommer. HUr som helst. Efter att vi pratat en stund kom den rara farbrorn ut med choklad. Äkta choklad från schweiz.

Då kunde jag inte låta bli att smaka, trots att jag inte tagit en godisbit på över två veckor. Jag som inte gillar mörk choklad höll på att smälla av av den 60% lilla biten. Oh så god, och det var nötter i, stora, stora bitar... Mmmm. Toblerone är ingenting mot den här.

Martin har nu lovat att om han är utanför sveriges gränser före mig ska han ta med detta hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0