Ny nivå

Nu trappar vi upp. Ja, jag får säga vi för Martin är nu med mig fullt ut i detta med att komma i form.

Idag investerades det i handledstyngder, 1 kg st för mina klena armar och 1½ kg på Martins mycket manligare.

Och jo, efter ett par tusen lyft så känns det!

Vi är glada att vi bor som vi bor när vi gick där på vår fem kilometare och vevade i armarna åt olika håll. Inte många som ser galenskaperna...

Men kosten och motionen ger ju resultat. Köpte nya kortbyxor idag att ha på promenaderna, i min ordinarie storlek, ingen tvekan! GÖTT!



Ser lite fånigt ut med två svarta klumpar på handlederna men det får väl vara värt förnedringen. Men det känns bra att träna armarna samtidigt som jag går - jag menar - som mor har jag inte tid med hur många olika moment som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0