Överraskning

Varje år missar jag barnens friidrotts-tävlingar på Sannerruds-vallen. Varje år är mina flickor utmärkande bra i löpning och är även i år uttagna till stafetterna.

Idag skulle jag ha jobbat men av någon anledning (kanske är det den där Gud?) var vi fem sköterskor på schemat (och behöver vara tre) så jag tog semester.
Detta har tjejerna ingen aning om så nu medan de kastar bollar och sånt ska jag städa lite, sen vill elva ska jag strosa in. Lagom till 60 meters loppen börjar.... Sen är det stafett!

Det pirrar lite i min magen med =)

Julia blev besviken när jag berättade att jag jobbade på idrottsdagen. Hoppas nu att jag kan göra henne lite glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0