Tjuvar!

Försöker dra ner på kalorierna, (två kjolar har inte gått att dra över rumpan, illa, illa).

För att lyckas med detta måste jag börja äta på morgonen så jag slipper de där panikluncherna med så mycket fett och kolhydrater att jag blir som en duracelkanin.

Så jag köpte nutrilettdrinkar igår. För att ha som frukost. Jag kan ju inte tugga på morgonen. Allt växer och så har det alltid varit.

I kylen var det tomt. Ringde till Martin, ettrig som få.

- Var är mina nutrilett-drinkar?!
-Dom tog barnen i morse, de trodde nog det var festisar.....

Sanningen kommer smaka beskt för dom tror jag. Inbillar mig att de inte är så goda (hann aldrig smaka själv, morr).


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Dom är jättegoda, speciellt den du har bild på :-)!!! Kör hårt nu Maria!!!

2010-06-04 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0