Galen mamma?

För att piffa till det lite i vår grå vardag köpte jag färdiggrillad kyckling idag. För att ytterligare lyxa till det la jag lite vanliga chips på tallriken också, lite amerikansk, tänkte jag.
(Vi hade både potatis och grönsallad till, ni behöver inte tro att jag tappat greppet fullständigt).

Lovis spärrade upp ögonen, tappade andan och flämtade:
- Chips?! Till middag?!

Jag funderade någon sekund över hur mycket mat hon skulle få i sig men hon slängde sig genast över körsbärstomaterna, sen gnagde hon av två kycklinglår ända in till benet. Förkunnade sedan att hon var mätt och hon hade inte rört chipsen!

När jag skulle googla upp en bild på grillat med chips fick jag som förslag upp grillat marsvin. Den var vi givetvis tvungna att titta på så:

Det får ni med!



Den serveras med chips ser det ut som men varför har den tänderna kvar?


Kommentarer
Postat av: Maria Stenlund

Om du skulle berätta att ni ätit marsvin ( med tänderna kvar) då skulle du kunna kalla dig för "galen mamma"! Din tallrik är nog mera vanlig än vad vi tror;)

2010-03-15 @ 18:48:57
Postat av: Anonym

och ögonen

2010-03-15 @ 19:01:05
Postat av: amelie

usch vad hemskt!

2010-03-19 @ 18:02:58
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0