"I´m a free bitch, babiiii!""

Lite kalas-sugen ikväll.

Med åren har jag insett att jag inte ens pallar att jobba kväll efter en utekväll. Så trots att Martin erbjudit sig att köra ner mig till byns lokala pup stannar jag snällt hemma.

Men spelar lite gör jag och dansat som tokar har vi gjort, jag och Lovisen.

Hon och jag gillar Lady Gaga.

Det är skönt att höra henne vråla "I´m a free bitch, babiiii".

Hon har ingen aning om vad hon sjunger men jag gillar budskapet. Bra att hon redan från unga år får i sig att hon faktiskt är en fri individ. Precis som Grynet lärde mina stora - Ta ingen skit!

Ibland blir jag så glad att mina flickor växer upp i ett land där de tillåts vara fria flickor. Det tas lätt för givet att de ska kunna det, men det ser ju inte så ut i hela världen.

 Allt är möjligt för dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0