Kort

Så.

Hosta eller inte på Liten, hon fick äta glass när jag fick nacken klippt. Fick informationen att de inte klippte damer idag, damfrisören var inte på plats.
Jag envisades med att jag är minst lika korthårig som en karl och därför lätt kunde få nacken putsad.

Det höll de med om!

Efter att ha dividerat en god stund om hur det skulle se ut och de mitt i allt bytte frisör (härligt med mångkulturell kommunikation, alla kroppsdelar kommer till användning!) blev resultatet precis det jag ville! Trots att det är en herrklippning på en dam....


Inte så lätt att ta en bild bak men ni ser - de där flygande tofsarna är ett minne blott -
Välkommen vårklippning!

Nu blir det sjukstuga resten av dagen, mat är inhandlad så vi kan sitta i karantän ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: K

FINT!! Jag saknar mitt korta hår - gaaah. :-o Precis så där älskar jag att ha håret, ingen platthet så långt ögat når. :D

2010-03-11 @ 15:50:30
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0