Kultur-resa

Äntligen fick jag tummen ur!

Planerade redan förra påsklovet att ta de stora till Stockholm och Nationalmuseét men kom inte iväg. Nu har jag bokat tågbiljett och fått flickorna med på noterna.

En Stortjejs-dag. Lunch på stora stan, museét, lite gluttande i affärer om vi hinner, middag och så hem igen.

Ska bli roligt att få lite tid med de stora. Nu har jag börjat längta!

(SJ är rätt jobbiga att ha att göra med. Genom att ta en annan dag än den jag först tänkt fick jag ner priset på tågresan 400 spänn! Vad gott vi kan äta för de pengarna istället! Varför ska de vara så bökiga och svåra? Tänk om jag inte kollat om det var olika priser olika dagar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0