Nu vet jag

Vad jag borde ha blivit.

Helikopter-pilot!

På väg från Kil kom en servicehelikopter för något av elbolagen och flög över oss. Det var då jag insåg vad jag borde ha satsat på. Tänk att hela dagarna flyga över landet och inspektera ledningar. Om man ser problem är det bara att rapportera vidare till någon annan och sedan njuta vidare där över trädtopparna.


Jag skulle ha en rosa, förstås, i mitt företag "Marias helkoptertjänst AB"


Sökte runt lite mest på skoj och det kostar i runda slängar strax under miljonen för en utbildning, då i Västerås. CSN är inte sugna att finansiera den här typen av utbildning så man måste hala upp stålarna själv.Med en trisslotts vinst skulle det kunna gå. *Drömmer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0