Nya insikter

Idag har jag hittat nya sidor hos mig själv. Jag har, eftersom familjen är bortrest, även haft god tid på mig att analysera.

Jag har insett att det här med att jag hatar snö inte är helt korrekt. Jag vill idag meddela att det är större än så.

Jag har problem med nederbörd i alla former!

Regnet har stått som spö i backen hela dagen och det har tagit ner mitt humör på nästan samma sätt som snö. Med den skillnaden att jag tack och lov inte behöver skotta bort regnvattnet.

Varför bor jag i det här landet?

Kommentarer
Postat av: K

Därför att du ännu inte samlat ihop tillräckligt med pengar för att dra till Spanien..??? Håller med dig till 110%. SUCK för regn o snö o blask.

2010-03-27 @ 20:09:26
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0