*Pust*

Bara halva dagen har gått och ändå är mycket redan på ända.

Dagen började fint, upp, ut, in, iväg med Lovisen. Kom till jobbet och hade medvind.

Då ringde dagis - feber på Liten. Happ. Hem igen efter en knappt halv arbetsdag.

Kändes rätt ok ändå, Lovis ville se film. Jag kokade kaffe och satte mig i solen en stund. (Det var riktigt gött kan jag säga, årets godaste kaffekopp hittills i år!)

Då ringde granntjejen. Hon hade hittat vår Maja i sin hästhage i morse. *Lång svordom*

Vi har fått en utbrytardrottning. Vore inte något jätteproblem om:

* Det inte var så mycket snö så strömmen i stängslet kunde fungera (hon är väldigt rädd för staket med ström i)

* Det inte fanns någon tjäle utan att det gick att slå ner ett gäng högre stolp. (Som det är nu är det så högt med snö att hon lätt kliver över övre repet).

Så vad i h-vete ska jag göra nu?! Kan ju inte ha en häst som rymmer varje förmiddag när frukosten i hagen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0