Sofftid

Städade så jag glömde äta. Tur jag var ensam hemma för det låga blodsockret brukar visa sig för omgivningen! Men nu är det så fint på övervåningen att jag blir tårögd varje gång jag har ett ärende dit upp.
Tvättstugan ser däremot värre ut nu än innan....

Nu är hästarna nattade, magen fylld med kycklingfilé, kroppen nyduschad för att kunna vila ut i den nybäddade sängen.

Nu ska jag bara hänga sista tvätten, se på mina älskade hemma fruar som jag spelade in i tisdags, sen blir det sängen och nya boken.

Har inte hunnit så mycket under eftermiddagen som jag trodde men nu får det vara nog. Vilken tid det tar att städa!

Kommentarer
Postat av: K

Om Benny frågar: det är precis detta jag önskar mig i födelsedagspresent. En egen helg. I ensamhet. Kom ihåg det, om han skulle fråga!! Jag fyller 30 nästa år Maria! Kom ihåg att tipsa Benny om detta!! desperat röst

Jag är så avundsjuk att jag nästan avliiiider, men du förtjänar det tio gånger om. love

2010-03-25 @ 22:30:25
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0