Ändrade planer

Det blir arbete imorgon bitti. Oplanerat men det blir bra för mig - i juni.

Inga problem med Lovis nya dagis (hon bytte till stora avdelningen förra veckan) med kort varsel.

- Nej, varför skulle det bli ett problem? När du jobbar ska ju hon vara här.

Skönt. Äntligen en flexibel avdelning. Känns som vi inte haft det sedan vi hade Julia på världens bästa dagis på Herrhagen.

Nu kan jag också sluta var bitter för att jag inte tog mig tid att svänga in på systemet. Hade ett ögonblick tänkt dricka lite vin ikväll.
Men nu har jag inget vin, och ingen möjlighet att dricka det om jag hade det så det blev ju jättebra!

Och så blir jag ju ledig när vi ska ha sommarfest med jobbet, dubbelbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0