En hoppfull måndag

Nu har det vänt! Vädret! Kollade in långtidsprognosen på YR och det ska bli kalasväder hela veckan, äntligen! Kalla nätter med det bryr jag mig inte om, då sover jag. På dagarna stora solar och nästan +20 varje dag, I like.

Jag jobbar förvisso en del denna veckan, även helgen men det gör inget. Jobbar ju inte dygnet runt och har två lediga dagar mitt i veckan så jag ska nog ha möjligheter att njuta i solen, ha.

Har även så förspänt att jag bara jobbar 2½ vecka till så börjar semestern. Sex veckor. Mmmm..... Vi inleder det hela med en tur till Kolmården det första vi gör, så vi kommer igång.

Så jag ska tugga i mig två måndagar med arbete med glad min, längtar så till semestern. Väntar på tre stora händelser, i början ska det komma en liten bebis (som bor långt bort, men med semester i bakfickan kan jag sticka ner och snosa bara den kommit ut!), vi ska fira av en pigg nittio-åring på självaste midsommar och så avslutas min semester med att gå på bröllop, alltid lika roligt.

Tiden där emellan ska spenderas på västkusten, med vänner (små och stora), i solstolar, vid grillen, på badstranden och i pannrummet. (Det där sista tror jag tillfaller Martin en smula mer än mig, jag kan måla sen i höst när allt är på plats, hahaha).

Kommentarer
Postat av: K

BRÖLLOP!!!!!!!!!!

2010-05-31 @ 11:22:37
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0