Indragen service?

Martin har haft en syssla här hemma som han har försummat på sista tiden. Ända sen han bytte jobb. På sitt gamla jobb satt han mycket hemma och "skrev några brev", som skulle skickas åt olika håll, nästan varje dag.

Så jag la mina få utgående på hans och de försvann, så där som man vill ha det. Nu har jag börjat få många böcker från bokklubben. Trots att jag kryssat i rutan : "Jag beställer ingen bok denna gång"

Fast vad hjälper det när lappen ligger kvar i hallen?

Nu visade det sig i dag att Martin inte visste om att han hade sysslan i fråga (han verkade tro att jag kunde posta mina egna brev) så nu är det utrett och servicen har utlovats fungera klanderfritt i fortsättningen.

Det blir ju billigare för honom också, eftersom böckerna kommer med en faktura och, det vet ni, fakturor tillfaller Martin i vårt hushåll.

  Ja har en egen brevbärare. Det ÄR faktiskt lite lyxigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0