Oj, oj...

Varit hos svägerskan.... Dra åt pipsvängen vad stora jordhögar det blir om man gräver ny dränering, på gräsmattan.

Kände en djup lättnad i hela kroppen när vi åkte därifrån efter en snabb inspektion.

Den här gången är det inte vi som rört till det, som har grus och gnejs överallt. Min gräsmatta låg grön och nyklippt (säsongspremiär igår!) och nystädat i hallen.

Jag slipper även all planering av nytt kök och badrum, varit igenom båda projekten, nätt och jämt med förståndet i behåll.
Fast de kommer få väldigt fint, sen, i höst någon gång (fniss).

Ska luta mig tillbaka den här sommaren (också) och ta det lite lugnt....

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ja du det är gött för dig det men det där med att du skulle ta det lugnt det tror jag inte på. Du tar det ju aldrig lugnt, ni har ju alltid fullt med projekt på gång, ni driftiga människor;)

2010-05-10 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0