Virrigt

Tjolahopp.

Turbyte imorgon, måste komma ihåg det på något sätt....

Hela hallen full i tomtar (skummisar).

På jakt efter adventsljusstakar - två på rymmen, finner dom ingenstans.

Ny tv kommer hem i eftermiddag, kräver viss ommöblering.

Får nog ta lite kaffe och försöka reda ut saker och ting en smula.
Och försöka undvika att äta upp 30 kartonger skumtomtar. Helst ska jag inte äta en endaste en före julafton (utopi, jag kommer vräka i mig endera dagen, skumtomtar och knäck, julgodiset Nr 1!)

Dessvärre är de inte ett dugg förenliga med LCHF, inte på en fläck. Men några avsteg i juletid kommer jag minsann göra, utan dåligt samvete. Fast jag ska inte börja redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0