Ballong-mage

Jisses!

Igår på kalaset gjorde jag rejäla avsteg från mitt ordinarie ätande. Jag är nöjd med vikten så jag tycker det är ok att på fest äta av det som bjuds.

Tyvärr stod jag hängd över godisskålen en god stund.

Nu under eftermiddagen har min mage gått från att vara hyfsat platt till att se ut som om det ligger en fem-månaders bebis där i.

För att prata klarspråk önskar jag att jag kunde lägga värsta rapen, för ett illamående är påtagligt och jag orkade knappt äta middag.

Det gäller att vara måttfull framöver, det är tydligt. Smaka, men inte frossa.



Arg mage, jättearg.


Kommentarer
Postat av: K

Jag kör tvärtom; frossa - inte smaka. Hö hö hö. :) Nu skall önskemålen snart vara lagda...remember den nionde!!!!!!

2010-10-03 @ 08:36:57
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0