Dag 3

Gardagen - massa shopping, iallafall massa promenerande. Blir ju helt galen av valutaraknandet. Vi gar in i en butik, raknar, konstaterar att det ar billigt och gar sen ut igen. Tomhanta.

Men tjejer hemma, var inte oroliga, presenter till er har jag bade hittat och kopt!

Igar kvall var Martin och jag pa romantisk middag. Pa New York café. Helt otroligt haftigt! Det lyxigaste stalle jag nagonsin varit pa, vi hade tva kypare vid vart bord. De hade vita handskar pa sig och passade upp sa jag nastan blev nervős.

Efter att Martin varit pa toa kom han tillbaka med ett leende:

 - Jag ar James Bond!, utbrast han efter att ha gatt igenom en helt otrolig lobby pa det tillhőrande hotellet.

Sa nu har jag főr főrsta gangen atit pa en restaurant som har fatt stjarnor av Michelin! Och druckit champange till főrratt. Och atit rabiff (gott!)

Nu ska vi ut och cykla, sen blir det badhus. Full rulle, ingen rast och ro!! Men vi har roligt, helt galna manniskor med pa resan.


Kommentarer
Postat av: K

Har käkat på en Michelinrestaurang en gång, det var en upplevelse. Låter som en ni har det underbart, är inte alls avundsjuk. Host host.

2010-10-22 @ 15:52:10
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0