*Gäsp*

Tidig morgon ut i stallet.

Iväg på innebandy (Linn gjorde sitt första mål för säsongen och jag såg det!).

Ett stycke yngre pojkvän och en extra kompis med hem.

Hem och mysa och gosa med lilla goa Y.

Ut på långpromenad med N.

Brakmiddag så komat nästan infann sig.

Skrattat åt monsterklädda ungar - fem stycken i ruskigt följe drog ut på byn. Riktigt bra sminkade måste jag säga.

Mer mys med Y.

Vinkar av arg Y, och återigen blivit klar över att andras barn är underbara men fler egna blir det inte. Lånar och snosar så gärna - bara jag får lämna tillbaka sen.

Nu blir det tidig läggning, lördag eller inte - jag är trött.


Buuuuu på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0