Hoho!

Nu när solen varit uppe en stund är det -4 grader ute. Grymt sa grisen.

Om jag ska lita på mitt rönnbärsträd ska vintern bli mild, jag har inte ett endaste bär. Förra året var det knallrött, och den vintern minns jag....

Fast jag vet inte om man kan lita på sånt, idag verkar det ju som om vintern tänker komma tidigt och bli jäkligt kall - igen.
Inget som glädjer mig.

Fiskarna har flyttat in i källaren och pelargonerna är inne i värmen i sadelkammaren så jag hann iaf med det innan istiden kom. Får glädja mig åt det lilla.

Nu blir det mental förberedelse för helgarbete. Ha det bra ni andra. (Nästa helg ränner jag runt i Budapest - ja, jag längtar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0