Höst-humör

Ont i huvudet. Grinig och gnällig. Oförklarligt ledsen i själen över saker som jag inte har ett dugg med att göra.

Har massa kul att se fram emot. Dop. Hedersuppdrag - ska ju bli gudmor!!!

Fick höra en visa (?) som ska framföras i kyrkan eftersom det är allmänt känt att jag har lätt för att ta till tårarna (gråter hejdlöst till Tryggare kan ingen vara tex). Min vän tyckte att jag skulle ha chansen att vänja mig lite....

Grinade som en tok i köket över riset, kycklingen och såsen på spisen.

Barnen skakade i huvudet och funderade på om jag tappat greppet helt.

Nä, det får bli en tidig kväll i soffan, jag har ingen ork eller lust med städ och tvätt. Jag vill inte bry mig!

Kommentarer
Postat av: K

Vorfir?? :(

2010-10-06 @ 19:28:31
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Maria J

Tidig kväll i soffan med Greys då antar jag.

2010-10-06 @ 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0