Mycket privat fest!

För att inte säga extremt.

Det är nämligen bara jag. Hahaha!!!

Alla klagar om jag spelar min musik, så här lallar jag runt med musiken bara i mina öron. Stänger effektivt ute alla omvärldsljud. Familjen är hyfsat irriterade på mig ändå. För nu hör jag inte dom inte alls. Fast jag stör inte heller.

Marigt att få det att fungera.

Fast jag öser på min musik, smuttar på mitt vin och gör lite moves om tempot blir rätt i öronen. Och högt och ljuvligt är det!



Tyvärr har jag inte den här inlagd i min lilla maskin, men den är ju lite go, eller hur!?

Kommentarer
Postat av: Ilyaskamilla

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-02-21 @ 08:25:26
URL: http://ilyaskamilla.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0