Regn hos mig!

Hösten ÄR här, går inte att förneka.

Igår blåste det rejält runt knutarna och idag är det kompakt mulet och spöregn utanför fönstret.

BLÄ!

Jag och Lovis har semester tillsammans idag. Vi har massa kul att hitta på med:

Städa inför svärmors ankomst ikväll (hon ska bo här och passa alla vilda barn)

Handla

Och tja....

det finns säkert lite tvätt oxå nånstans.

Jo, nu vet jag! Jag måste nog packa också - åker ju imorgonbitti! Har ingen resfeber alls, det är nog därför jag glömmer det praktiska som packning.

Men å andra sidan åker vi inte till världens ände utan till en storstad. Det som inte packas med går med all sannolikhet att köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0