Skilsmässa

Idag skiljer jag mig från kolhydraterna igen.

Efter rejäla avsteg (bakelser, brownies, cider mm) hade vågen åter hoppat upp. Fem dagar blev uppenbarligen för många dagar för att hålla matchvikten.

Fast det går bra. Kommer bara sitta och sukta lite efter godis ikväll. Men hellre det än efter alkoholen!

Jag har däremot till middagen idag stillat min abstinens efter sås. Varför har de inte sås utrikes till maten?? Det är ju bara sååååå gott. En kväll var jag så desperat att jag beställde in en skål creme fraiche brevid. Åt upp varenda droppe, hihi!


Kommentarer
Postat av: Maria J

Det behövs skärpning här också, mycket slarv de senaste dagarna.

2010-10-25 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0