Det blir aldrig...

..som man tänkt sig.

Barn ledig. Panikhandlat liten söt aftonväska. Kommer till hotellet.

- Nej, tyvärr, ert rum är inte färdigt före klockan tre....

Men min power nap?! Mitt långa härliga bad nere i spa´t? Hur ska det bli med det nu? Grrr...

Har köpt mig en Aftonbladet med tillhörande bilaga för tjugoen riksdaler. Plötsligt minns jag varför jag alltid läser tidningen på nätet.

Hoppas maken dyker upp snart (fast det vet jag att han inte gör, de kör mässa/utställning eller vad det nu är fram till klockan tre), eller kanske någon människa som jag känner.

Inte ens baren är öppen så ni förstår ju att närmaste timmen kommer bli jäkligt lång! Trots gratis internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0