Kväll?

Sov lite småtaskigt inatt och är nu trött. Tidig morgon räcker - på jobbet var det annars hur lugnt som helst.

Varit och tittat på en väns häst. Druckit kaffe. Lämnade två stora där och tog med en liten kamrat. Full fart på dessa två nu kan jag meddela. Undrar om de orkar somna ihop sen?

Nu ska jag hojta ner dem för den obligatoriska lördags-socker-chocken. Godis i långa banor. Säkert får jag ett återfall sen, finns inte en chans att de orkar äta slut i skålarna.

Psssst.... Lovis och kamratens skål är mycket större än den uppgooglade på bilden.....



Ja, trots flera månader på LCHF är jag fortfarande grymt godissugen emellanåt. Undrar om det någonsin går över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0