Men snälla...!

Snälla rara klockan - gå lite! Har en så lugn kväll på jobbet att jag dör av leda. 2 patienter, en lyssnar på ljudbok och viftar bort mig så fort jag kliver in i rummet, det är spännande just nu tydligen. Den andre är hyfsat bakis och jag förstår att han inte har lust alls att småprata med mig.

Vi fördriver tiden bäst vi kan, men det går inte att plocka i evigheter, man blir ju klar till slut! Nu vill jag bara åka hem, svepa förbi skolan och kolla in kidsen på discot. (Det är i natt alla barnen på mellanstadiet sover över i skolan, självklart har Martin ljudansvaret!).

Det är så urgulligt när småttingarna dansar tryckare att jag blir alldeles rörd. Hoppas få se en liten snutt av detta innan jag far vidare hem och ner i sköna sängen.
För det märkliga är att när det är så här lugnt på jobbet - då blir jag bara trött.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jobbar du Maria??? JAAAAAAAAAAA! Ikväll??? :D

2010-09-04 @ 08:48:30
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0