Missions

Nya trådlösa telefoner till hemmet - Inhandlat

3-års present till grannflickan - Inhandlat

Examenspresent till grannen - Inhandlat

Julklapp till fadderbarn - Inhandlat

Kvar:

Doppresent till fadderbarn - känns akut men jag finner inte det jag söker

Julklapp till alla andra barn i vår närmiljö. Dax att börja tänka på det ordentligt redan nu, för jag har lärt mig - det blir jul varje år!



                      Lägger en liten julbild för att smitta er med julklapps-paniken.... (så snäll är jag)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Köp ett riktigt bra årgångsvin som kan lagras och öppnas lagom till 18-årsdagen! ;) Superpresent som räcker läääänge och mycket bättre än t ex en fotoram i silver! =D

2010-09-29 @ 09:56:00
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0