Oh gode gud!!

Tog en power walk förrut. Martin var inte hemma och Lovis fick hänga med lite stora brudar (uppskattat iallafall från ena sidan...)

Eftersom jag var själv tog jag mina lättare tyngder på armarna och Martins 1½ kg på benen. Skit! Det bet i benen, rumpan och magen kan jag säga i uppförsbackarna.
Sen är det ju inte bara att ångra sig halvvägs. Vart ska jag göra av vikterna då liksom. Orkar ju inte lägga totalt 2½ kg på armarna heller =)

Imorgon blir det träningsvärk - det känner jag redan. Attans, vi ska ju på kalas!

Men Martin får väl baxa upp mig på en barstol så kan jag sitta där och le och dricka gott hela kvällen. Det har ju funkat förr - utan träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0