Svettigt

Men ack så skönt!

"Det har varit lite mycket nu...", ni vet, regnat in, kylar som pajat och panna som installerats. Lusten till att motionera har varit totalt obefintlig och prioritering rent tidsmässigt noll.

Idag drog vi iväg iaf. Ingen höjdartid, mjukstartade om lite men jädrar vad skönt det var! Joggade hela sista backen hem, och jag var inte ens på väg att krokna halvvägs! Hade dessutom tyngderna på handlederna så överarmarna är rejält slitna på ett härligt sätt.

Vikten har nu stannat (stått stilla i dryga två veckor), antar att min kropp nu mått sin målvikt och jag är inte alls missnöjd, 7 kg är puts väck, håret börjar tjockna, huden inte så torr och jag mår helt förträffligt =)

Nu väntar dusch. Och tidig läggning av sliten mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0