Dagen idag

Vårstädning i trädgården. Precis all snö har smält! Nu kan jag äntligen ta bort sista adventsslingan som legat fastfrusen under en enorm snövall. (Jag har inte haft den tänd på länge, ingen har sett den, lovar!)

Dagens promenad kommer bli utan handledsvikter. Ser nämligen redan resultat av alla minilyft och idag planerar jag något större för mina klena överarmar:

Spad-premiär!

Jag är övertygad om att jag kommer finna någonting att gräva upp och sedan gräva ner någon annanstans.  Jag har längtat efter mina spadar.
Helst borde jag försöka få bort vinbärsbuskarna uppe vid logen. Mina nya träd kommer ju snart och då är dom i vägen.
Men dom blir inte enkla att ta själv, inte ens om jag tar hjulingen som draghjälp. Men vi får väl se under dagen hur flitig jag blir.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt! Jag vill också ut och greja nu, blir lite smittad känner jag.. :-)

Du får berätta hur det gick att gräva sen, är det inte lite fruset på sina ställen uppe hos er fortfarande?

Kram

2011-04-07 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0