Första!

- Hej, jag behöver hjälp, jag ska köpa min första löparsko.

Min inledningsfras i sportaffären tidigare idag. Och hjälp fick jag och urtjusiga skor med mig hem! Tror inte ens att han lurade mig för han tog fram ett par ur REA-sortimentet på en gång med motiveringen:

-Du har ett bra steg utan att flexa knäna inåt, du behöver inga specialskor.

Nog för att det är roligt att vara speciell men ibland är det ju billigare att vara helt normal.......




Jag har alltid tyckt att löparskor är direkt fula men den här var faktiskt riktigt fin tycker jag. Den är mer rosa i verkligheten, jag är så tacksam att den inte är grön och gul eller något annant fult som jag sett förr.

Nu är MP3´an laddad och skorna hemma. Bara att vänta ut snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0