Inget inlägg?!

Sorry, om någon saknade en rad igår. Det är högst ovanligt att det inte blir minsta lilla rad en dag men så blev det igår.

Arbetade. Konstaterar surt att påsk-OB-tilläggen inte direkt gavs bort. Den slet vi hårt för hela helgen. Men det glömde jag när jag kom hem...

Mat och vin stod klart på bordet. Sedan kom vänner på fika, och så skulle de se vilka hästprylar de ville ha till sina. Det fylldes glatt på i hästsläpet, mycket försvann, vilket gillas mycket av mig.

När detta väl var gjort hade vi smuttat såpass på vinet att vi inte vilje skiljas åt så det blev en "helkvälll" (halv elva, det var gott om barn). Pizza införskaffades och åts, mera vin och barnen grejade ute ända tills mörkret föll. De små var barfota långt in på kvällen, nästan sommarkänsla.

Så sov kompisen I hos Lovis och mina stora följde med gästerna hem. Nu äntligen hör jag småflickorna kvittra där uppe, nattsudd tar hårt på små människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0