Lycklig

Väldigt osvenskt att säga men jag är lycklig. Jag har ett underbart liv och jag älskar det.

Min dag idag har varit alldeles underbar, som tagen ur min egen sagobok om hur mitt liv ska vara. Varmt och skönt ute, barfota-liv, målning, grävning. Lukten av gräs. Underbara vänner på besök, en stillsam promenad och hinna se björkarna som spruckit ut så pass att det ser ut att hänga skiraste spets mellan grenarna.

Besök av släkt vi inte sett på länge, fick mig en toppklippning.

Barnen har bubblat hela dagen, blivit glada för sina godisägg, de är friska, starka och mina. Och så är jag gift med världens bästa man.

Livet kunde inte vara bättre än vad det är just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0