Uppskattning

Idag när jag vaknade var jag lycklig. Rakt igenom, ren och skär lycka.

Över Lovis som stormade in och släppte in massa solsken genom dörren, barnkvittret och hennes hoppsan-steg över golvet.

Över att vi är rika på hälsa och kärlek i den här familjen. Det är faktiskt det allra bästa sättet att vara rik på, det är dessutom helt skattefritt att vara lycklig.

Känner lycka över solen, att det nyöppnade kaffepaketet gett mig två rykande muggar fantastiskt gott kaffe, att vi har många dagar ledigt här hemma, att jag har vänner som jag tycker om och som jag kommer se en hel del framöver.

Det finns så fantastiskt mycket att glädja sig åt. Hela tiden och överallt. Det enda man behöver göra är att titta lite på sitt liv så ser man allt det vackra som är så lätt att ta förgivet.

Nu ska jag ut och njuta av dagen idag.

Kommentarer
Postat av: K

Well said....well said!!

2011-04-14 @ 20:26:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0