Vilken dag!

Morgonen var ljuvlig och hela dagen har fortsatt i samma anda.

Vi klev utanför dörren strax efter nio och kom in efter fem för lite mat, sen ut igen. Fått mycket nyttigt gjort, plockat ner hälften av hästhagen, flyttat de två buskarna (Martin var oerhört, ovanligt ovillig men till slut så fick jag hjälpen jag behövde), hästsläpet är piffat för besiktning och stundande försäljning (ska omvandlas till vedkap, kul, not).

Fick även bra besök bestående av självgående vän som försåg oss arbetande med kaffe samt små vänner som höll Lovis sysselsatt i många lyckliga timmar.
I solen grillades även korv och mina kinder har fått så mycket solljus att det stramar lite i skinnet.

Nu är jag helt färdig, allt syre har gjort mig alldeles matt.
Nu blir det den vanliga kvällsrutinen, dusch och soffa. Imorgon arbete igen, jag tror jag spyr på´t snart! Måtte de här fyra arbetsdagarna gå fort så jag kan få tre-ledigheten snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0