En helg är slut

Och julveckan har anlänt. Bara några dagar kvar nu och förväntningarna hs barnen skruvas upp.

Under helgen var vi hos vänner på glöggkväll, jättemysigt! Provade mängder av olika sorters glögg, mocka/choklad står fortfarande högst på min lista och lakrits kommer sist.

Igår åkte vi in till stan för att fixa det sista med klappar. Lunchade på stan och gick spontant på bio. Martin och de stora gick på senaste Twilight filmen och jag och Lovis gick på Artur och julklappsruschen. Varken jag eller Lovis kommer ha några bestående minnen av den, den var lite för mycket av allt.

Nu kan jag stilla promenera mot julafton. Allt är under kontroll. Kanske kommer granen in redan ikväll. Vore ju roligt att få se den lite då jag själv ska jobba en del i självaste julen och dels är vi borta på julaftons-kväll.

Och så fort första barret tar mark ska den ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0