Helg

Nu drar mitt jobbmaraton igång, startar idag och pågår fram till torsdag.

Som extra grädde på moset har jag fem dagturer på raken. Idag kunde jag ha haft en sovmorgon, men min hjärna är helt förstörd och jag vaknade av mig själv 5.20 och kunde inte somna om.

Jag vet att jag inte kommer vara pigg av mig själv när jag verkligen behöver gå upp den tiden i slutet av veckan....

Men

När det här sex arbetspassen är till ända tunnar det ut i schemat och en viss julefrid kommer att infinna sig.
Sen drar jag igång igen när andra tar julledigt. Jobbar 22-25 december. Trist men människor är sjuka då med, fast sen har jag en lång, härlig, ledig nyårshelg att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Du kanske kan vara ledig nästa jul, det känns som du jobbat många jular på rad nu. Du behöver väl inte jobba varje jul, eller? Jag kan ha missat något som vanligt.



Gubben

2011-12-10 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0