Rent hus!

Under helgen hade vi besök av en "Städmaskinsförsäljare". Obs, man får inte säga dammsugare om denna maskin.

Jag vill ha men har inte råd. Den är väldigt dyr.

Min granne ville också ha efter sin visning och hennes smala lycka blev en skilsmässa där familjen sålde sin, till ett stort men bättre pris.

Gissa vem som har fått låna den? Trallala! JAG!

Så nu ikväll har jag tagit några mattor och Julias säng. Kräkreflexen slog till ett par gånger när jag tömde vattenbehållaren, kunde inte tro att det var så lortigt hemma hos oss - jag menar - jag städar ju jämt!

Men nu blir det julstädat in i minsta vrå.




Kommentarer
Postat av: K

Iiii!! Där är den!!

2011-12-07 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0