Dagens "Vill ha"...

Helt fruktansvärt onödigt att äga, på tok för dyra men alldeles underbara byxor!!

     

Finns hos Willab Garden bland annat. Serien heter Garden girl och jag sneglade på dom förra året, kärleken har överlevt vinter - det är säkert det....

Tänk om jag vore en rik flicka.....  Då skulle jag inte ens behöva fundera på vilka som är finast, de rosiga eller de blå, då skulle jag äga båda. Men jag är nog svagast för de rosiga, halvkorta i mitten ..... *Suck*

Massa fint har dom *dubbelsuck*

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Garden girl kommer från Björsäter! Vi gick förbi där sist vi var hos Magnus föräldrar!

2011-02-15 @ 20:15:34
Postat av: Maria

Hade dom outlet??!!! Kolla detta genast för om jag kan få dem yttepytte billigare slår jag till!

2011-02-15 @ 21:02:53
Postat av: Nina

Tyvärr ingen outlet :( bara en lagerlokal med skylt på!

2011-02-16 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0