Dead woman walking

Från 07.00 till kl 15.50 har jag gått. Fram och tillbaka mellan gamla och nya avdelningen. Lastat bort, gått tomt tillbaka. Många vändor blev det.

Vid halv tre blev jag stum i benen, stödstrumpor till trots och det har aldrig hänt förr, då har jag ändå ibland gått på stan hela dagar i höga klackar men ändå inte fått kramp i vaderna. Då förstår ni kanske hur många steg det blev i benen idag.....

Förutom ömma ben så är huvudet tomt.

Ska gotta mig åt tanken att jag och Martin på fredag kväll ska sussa gott på Gothia towers. Har alltid velat bo där - en dröm går i uppfyllelse!



Hoppas jag kan få upp Martin i Heaven23 på en drink när mörkret lagt sig.....

Kommentarer
Postat av: Maria Stenlund

Vi bodde där i sommras! Kanon! Så vi ska boka in oss där i sommar igen:) Ha det så mysigt!

2011-02-02 @ 18:40:21
Postat av: K

Där har jag övernattat...mycket trevligt. Orkade inte kommentera häromdagen. KRAM och trevlig resa!!

2011-02-04 @ 10:18:13
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0