Fredag

Lite vin. En liten drink.

Nöjda barn med snacks, planering av sommar, renovering och fjortisfest.

Dax att dra igång tankarna ordentligt vad gäller badrum på övervåning enl Martin. Ok. Kakel till bästa pris (vet vilken sort jag vill ha), inköp av handfatskommod och toastol och duschvägg. Kontakta mattläggare. Oj, vad mycket det blev att göra plötsligt!
Men kärt besvär - tänk - ett badrum till!!!

Vill ha det här i dusch-hörnan. Nu vill jag ha er åsikt, är det ett kökskakel? På övriga väggar blir det vitmålad panel.



På golvet svart/vit ruta. Ska jag vara konsekvent och ha samma vita storlek på kaklet i duschen som rutorna på golvet? Det är mitt stora I-lands problem.



Här har de gjort som jag tänkt. Rutorna på golvet diagonalt, med rektangulärt kakel på vägg. Vi kommer dock ha mindre rutor på golvet, (utrymmet är minimalt för er som inte vet exakt hur liten vår klädkammare är)..... Hm. Jag gillar det jag ser på bilden, det gör jag. Fast jag ska ha vita fogar på väggen. Allt annat är helt otänkbart och inte ens diskutabelt.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Kaklet på övre bilden är ett kökskakel, vi har det i vårt kök men finns säkert varianter som funkar i bad! Nedre bilden är typ så jag vill ha i vårt badrum på övervåningen med, skitsnyggt!!! =D

2011-02-26 @ 12:49:33
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0