Kunde man väl aldrig tro!

Skrattar och ler med hela ansiktet, jag har gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra någonsin, jag har anmält mig till:



I min ungdom satt jag glatt i en park och såg på de löpande i Götajoggen, gärna med en vinflaska. (Vin ska det nog bli i år med men efter själva loppet). Hohoho, känns så Inte Jag men rätt kul. Det är aldrig försent att ändra på sig.

Men jag har bara anmält, får väl se om jag står ut med tanken på att jogga fem kilometer bland folk när det närmar sig. Inte ens Martin får vara för nära mig när vi är ute - jag vill inte att han ska höra mig flåsa. Vi har alla våra egenheter.....

Kommentarer
Postat av: Jessica "svägerskan"

Det är klart du ska springa, det är jätteroligt!!! Du blir görstolt över dig själv. Jag ska oxå springa så vi kan flåsa varandra i nacken. Kram

2011-02-24 @ 21:26:37
Postat av: den andra svägerskan

Jag med;-)

2011-02-24 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0