Kväll

Tar ett sista farväl av en lugn och behaglig helg. Har sovit som en tok, igår la jag mig mitt på dagen vilket aldrig händer. Sliten kan man väl sammanfatta det hela.
Tar sats mot en ny maratonvecka på jobbet, sex pass på sju dagar ska klaras av innan schemat tunnar ut och blir ett halvt sportlov.

Det ska gå, jag tar helt sonika ett pass i taget och blickar framåt! Inga tårar hoppas jag det ska bli den här veckan, varken hos mig eller kollegor.



Har varit ute på nätet och klickat hem en födelsedagspresent till min blivande fjortis. En stor chansning som jag hoppas går hem, jag vet inte säkert, för hon har inte sagt ett ord om att hon önskar sig detta....

Men jag tror att hon gör det.

*Hjärtklappning*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0