Spara och Slösa

Det är jag och Martin det. Vem som är vem växlar beroende på vad det handlar om.

Jag blev galet glad förut när jag insåg att Martin har en slips som exakt matchar min klänning på lördag. Jag såg flera timmars letande och flera hundralappar flyga för en ynklig sidenbit. Nu kan vi spara de slantarna, se så osannolikt bra de går ihop, den nya klänningen och den gamla slipsen!!!




Eller också köper man en takbox. För mer pengar än en slips. Jag kan inte säga att jag tyckte det var jätterolig utgift, jag menar, skidor, snö-sporter, inte min grej... Men han köpte en idag, och han är nöjd.


Tillverkad i Svanskog, svensk kvalitét, inhandlad från blocket, oanvänd i kartong. "Ett fynd", bara så ni vet......


Kanske kan bli en "Kak-box, eller "Bag-In box" sommartid på semestern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0