Vardag

Skolstart idag för de stora. Tänk - nästa läsår knallar även Lovis iväg till skolan, tiden går!

Jag ska dra mig iväg till arbetet, nu börjar allvaret även där. Ingen långledighet innan sportlovet (då jag haoppas kunna ta ledigt några extra dagar).

Nu går jag upp i arbetstid, 85 %, får väl se hur länge jag orkar det! Sist blev jag väldigt trött men då var ju alla barn två år yngre också, lite mer självgående är dom faktiskt nu.
Men jag kan byta ner tiden om så behövs, iallafall i något år till. Måste testa, Lovis gillar ju inte våra lediga dagar längre ändå. Ingen annan finns ju att leka med.

Ska ringa och se om jag kan få lämna plasma idag också. Känner mig pigg och frisk som en nörkärna. Vill få in rutinen och vika hela förmögenheten jag tjänar in på tappningen till växter till våren.

Kan ju bli ett par rejäla buskar eller krukor om jag håller mig frisk och kan lämna regelbundet.

Så, alla vardagssysslor påbörjas på en gång.

Ha en bra dag alla, jag känner mig levande, glad och frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0