Vardags-irritation

Blir så trött. I hallen har jag tre garderober. Inte ändåa upp till tak, tyvärr.

För några månadersedan tröttnade jag å det grövsta på alla hjälmar som Någon-annan (Någon-annan är inte jag, jag är så feg så jag utför bara aktiviteter där hjälm inte behövs, typ promenader) hela tiden lägger upp där.

Skitfult rent ut sagt. La alla hjälmar under trappan och köpte plastblommor och krukor och ställde upp. Prydligt och ordentligt.

Nu var de tillbaka där över garderoberna, hjälmarna. Och blommorna inputtade mot väggen.  Det var då själva *PIP*!
Nu passade jag på när familjen är borta och bytte plats på alla hjälmarna med trådkorgarna på hatthyllan i groventrén. Får väl se hur de ska lyckas få plats med hjälmarna nu .... *ler snett*



Säkerhet är viktigt men ack så ful i inredningen...


Kommentarer
Postat av: Marina

Skam den som ger sig...och det gör ju inte du;)

2011-01-25 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0