En sommardag

Kan tänka mig oändligt många sådana här dagar.

Ledig. Gott sällskap hela dagen lång i Mariebergsskogen.

God middag med ett glas rött, kaffe i lugn och ro på framsidan, jordgubbsplockning i solsken runt om i mina vrår i trädgården med maken, där jag noga gömt mina bär för fåglarna.

Nu ligger Liten i blöt i badkaret för att lösa upp dagens äventyr som satt sina spår från topp till tå. Det är sommar det.

Nu ska snart jorgubbarna mumsas ner i magen som kvällsmat, sen blir det film, Svinalängorna - äntligen.

Nedan blid på Lovis som får hjälp att bli gungad av storasyster. Bröderna S håller sällskap och bredvid hänger min bror...
(Den mobilpratade mannen i bakgrunden har inget med vårt liv at göra)



Obs, min brors skor är alldeles nya, därför också alldeles för vita. Men ett par turer till i "skogen" så har det väl ordnat till sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0