För de små liven!

Nu har jag skapat lite, jag säger att jag är kreativ och påhittig, Martin säger att jag har bokstavsdiagnos.



Igår gjorde jag lilla fågelbadet, omgivningen är inte så fin än men Rom byggdes inte på en dag, det är mitt mantra.....

Så tänkte jag att bostäder nära vattnet måste vara åtråvärt som tusan så jag klev in i garaget och använde både borrmaskin, sticksåg och gersåg (premiär för den!), skruvdragare, hammare och spik. Ni ska se att jag snart kan snickra också!

   

Made by me! (Nja, Linn hjälpte mig att dekormåla den ena och Martin klippte till plåttaket, jag var inte mentalt redo för ännu ett verktyg - plåtsaxen. Den är vass).

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Så söta!! Borde ju bli slagsmål om dessa boningar, med sjötomt å allt;) Du är att påhittiga fröken du;)

2011-07-04 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0